divendres, 12 de desembre del 2014



EL GUERRER


L´arquetip del guerrer vol que les seves necessitats siguin satisfetes, però també es preocupa del "com" ho seran. El guerrer del nostre interior ajuda en aquesta tasca. Quan el guerrer actua pel nostre interès personal està ajudant a desenvolupar l´ego, empunyant l´espasa per tallar tot allò que pot ser una amenaça per a la supervivència del cos, l´ego o la nostra integritat.



La llum del guerrer

És l´heroi, té el valor, la força i la integritat, a més de tenir objectius clars  i ser persistent per aconseguir-los. Té l´habilitat de lluitar quan fa falta, en defensa pròpia o dels altres. Demanda un alt nivell de compromís amb els valors que defensa. És fort per a no deixar-se atropellar i decidit per aconseguir el que es proposa. És capaç de posar límits.


L´ombra del guerrer

És el vilà, que utilitza el poder del Guerrer per obtenir beneficis personals sense tenir consideració per la moral,l´ètica o el bé comú. Sovint té la temptació d´ignorar els seus principis per a competir, guanyar o obtenir el que desitja. També té una tendència a presentar batalla sovint, doncs percep que el món el desprecia, l´amenaça i el desafia constantment.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada