L'arquetip del benefactor està relacionat amb aquelles
persones que els agrada cuidar dels
altres, que són molt permissives, permeten que l'altre sempre se'n surti amb la
seva per no haver de confrontar, respon tan sols amb el cor.
És un persona que necessita rebre dels altres per
sentir-se bé amb si mateix, és molt sensible i necessita un equilibri entre el
donar i el rebre, tot i tenir un desig de servir als altres.
La seva part lluminosa
Ocupar-se dels altres, estimar i nodrir. Crear una
atmosfera que permet créixer i sentir-se segur.
Les seves ombres
El fet de fer tot el possible per intentar ajudar als
demés pot produir que s'ocupi de tots menys de ell mateix.


Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada